(function() {var wf = document.createElement('script');wf.src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/webfont/1/webfont.js';wf.type='text/javascript';wf.async='true';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(wf, s);})();
Peter

Bij afvallen wordt er vaak gebruik gemaakt van oefeningen met als hoofddoel om gewicht te verliezen. Je wilt hiermee jouw ideale gewicht bereiken.

Maar hoe doe je dat het beste? En wat zijn de beste oefeningen?

Hoe werkt afvallen?

Veel mensen hebben beginnen met afvallen zonder dat ze achtergrond informatie hebben verzameld. Dit is echter wel belangrijk om goed het goed te doen. Anders doen ze maar wat in de hoop dat het lukt.

Om te zorgen dat je gewicht gaat verliezen moet je zorgen dat je minder calorieën eet dan dat je verbruikt. Hierdoor gaat jouw lichaam iets anders zoeken verbruiken. Het vet dat jouw lichaam heeft opslagen zal daarom als brandstof voor je lichaam gebuikt worden.

Je zal dus minder vet gaan krijgen en afslanken.

Om vet te verbanden moet je ook oefeningen!

Zo moet het!

Het is dus de bedoeling om calorieën te verbranden dan binnen te krijgen. Hoe doe je dat nou eigenlijk?

Zorg ten eerste voor dat je de ongezonde snack vervangt door gezonde snacks. Dit zal minstens 300 calorieën verschil gaan maken.

Daarnaast kun je met oefeningen extra calorieën gaan verbranden. Dit betekent dat je dus meer gaat verbruiken en nog sneller gaat afvallen door deze oefeningen te doen.

Ook moet je genoeg water drinken. Dit zal de afvalstoffen snel uit je lichaam halen en bevorderd je gewichtsverlies.



    3 oefeningen om af te vallen!

    Met deze oefeningen zal je calorieën gaan verbranden. Ze zijn moeilijk en je kunt ze overal doen. Je kunt de oefeningen het beste in aparte setjes doen. Dit stimuleert de spieropbouw en hou je het ook langer vol. In een setje doe je ongeveer 10 keer de des betreffende oefening.

    Succes!

    Push ups

    Push ups zijn een van de bekendste oefeningen om te doen. Je gebruikt bijna alle belangrijke spieren in het lichaam. Dit is dus een efficiënte oefening.

    Vaak doen mensen hem alleen niet optimaal. In dit filmpje wordt het duidelijk uitgelegd en zal je dus de optimale push ups doen.

    Planken

    Bij planken gebruik je vooral je buikspieren, rugspieren en de deltaspier. Als je deze oefening goed doet zul je erna spierpijn krijgen. Dit is goed. Je verbrandt hier weer extra calorieën mee, omdat je spieren aan het herstellen zijn.

    Sit ups

    De sit ups stimuleren de buikspieren. Dit is dus de oefening die de minste spieren gebruikt. Tijdens het eerste setje zal je de oefening nog niet zwaar vinden, maar na een tijdje zal je de buikspieren beginnen te voelen.

    Meer tips om af te vallen? Lees dan mijn andere blogs!

    Kiloburner

      Gezond afvallen?

    • Het #1 product voor afvallen in Nederland

    • Methode voor gezond en snel afvallen

    • Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek

    0 reacties

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *