(function() {var wf = document.createElement('script');wf.src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/webfont/1/webfont.js';wf.type='text/javascript';wf.async='true';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(wf, s);})();

Als je er eenmaal zeker van bent dat je op dieet wil, is het natuurlijk van belang dat je het vol houdt.

Hier 5 tips die jouw zeker gaan helpen!

1. Stel doelen voor jezelf. Het is fijn om doelen te stellen, omdat je dan iets hebt om naar toe te werken. Je weet dan waarvoor je het doet.

2. Bouw je eetpatroon rustig af. Als je namelijk in een keer een stuk minder gaat eten hou je het afvallen een stuk minder lang vol en ben je eerder geneigd om een snack te eten.

3. Stel jouw eigen eetmomenten samen. Als je elke dag op ongeveer dezelfde tijden gaat eten, past je hongergevoel zich daarop aan. Dus heb je minder kans dat je tussendoor wat gaat snacken.

4. Begin alvast met twee keer in de week te sporten. Met sporten verbrand je aardig wat calorieën, dus val je sneller af.

5. Drink minimaal twee liter water op een dag. Zo stromen de afvalstoffen sneller uit je lichaam en kan het lichaam makkelijker vet verbranden.